HOE SPEEL JE IN OP DE GROEIENDE NETWERKECONOMIE?

Waar onze wereld zich steeds sneller ontwikkelt, lijken veel gevestigde bedrijven moeite te hebben met verandering. De klant wordt als steeds veeleisender gezien, maar waar bij innovatie stevig ja wordt geknikt, gaan bij het woord verandering vaak meteen de hakken in het zand.

In deze wereld waar verandering bijna de enige constante is, hecht men steeds minder waarde aan eigendom en bezit. Geen markteconomie welke draait om het kopen en verkopen van goederen en diensten, maar een netwerkeconomie waar bij bezit niet te koop is, maar juist de toegang hiertoe. Als doel zal winst misschien niet meer het belangrijkste zijn, maar zingeving. Geen hiërarchieën maar netwerken die de mate van succes bepalen. Niet meer managen, maar motiveren. Niet plannen, maar experimenteren.

SPARGLE SESSIE: THE CHANGE IS YOU

Hoe doorbreek je bestaande conventies en zet je succesvolle nieuwe bedrijven en game changers in de markt? Wat zijn de spelregels van de gevestigde orde als deze echt willen innoveren? En wat zijn de valkuilen?

Spargle organiseert op 12 maart 2020 een speciale inspiratiesessie waarbij de bovenstaande vragen centraal zullen staan. Samen met Rachelle van der Linden kijken we naar hoe je in én met een organisatie stappen kunt zetten om tot fundamentele vernieuwing van het werk te komen.

Rachelle is regelmatig te gast bij seminars en congressen waarbij ze op gepassioneerde manier de zaal weet te bereiken met haar visie, haar learnings en haar verhalen. Op 14 november 2019 is haar boek ‘Kleur bekennen’ uitgekomen, dat zij samen met Marco Derksen schreef over hoe men als organisatie duurzaam kan vernieuwen en groeien vanuit je kern.  

PRAKTISCHE INFORMATIE

Datum: donderdag 12 maart 2020
Tijd: 19.00
Locatie: Spargle-church, Tesselschadelaan 15B, Hilversum
Prijs: €50 (inclusief een exemplaar van het managementboek ‘Kleur bekennen’ ter waarde van €34,99)

OVER RACHELLE

Rachelle van der Linden (Creatinc) is een creatieve strateeg en ondernemer. Ze stond onder meer aan de wieg van Knab, EnergieDirect (Essent), Vers247 en Foodreporter (Bidfood) en NLZIET.

Ze werkt met haar hart en op intuïtie met de visie dat de wereld verandert en dat open netwerken de nieuwe standaard zijn. Met Creatinc creëert ze vernieuwing die echt aansluit op de wensen van de klant: nu en in de toekomst. Ze begeleidt regelmatig de top van verschillende organisaties bij verandertrajecten door middel van workshops, inspiratiesessies en lezingen.

Rachelle stond in 2018 en 2019 in de top tien van de meest invloedrijke zakenvrouwen van Nederland. Ze is een veelgevraagd spreker op congressen en seminars en zit onder meer in de raad van commissarissen van de Jaarbeurs Utrecht
en Albron.