Nicole: “Het gaat goed met Spargle! Op dit moment hebben we maar liefst 98 interimmers werken bij diverse klanten. En daar ben ik natuurlijk heel trots op. Wie, wat en waar? Daar vertel ik je graag meer over!

Op het gebied van digitale transformatie zijn we goed bezig bij KLM op het gebied van hr. Maar ook bij Rabobank, Friesland/Campina, Gemeente Amsterdam, Medipoint en Schiphol. Samen met een kleine groep werkt daar onder anderen Sanne Walvisch – lees ook haar interview hier – die onlangs de Innovation week organiseerde. In de retail- en e-commercebranche dragen wij een belangrijk steentje bij aan de digitale ontwikkeling bij Albert Heijn, PVH, A.S. Watson, Peugeot, Heineken en Nike. Bij laatstgenoemde werken maar liefst zestien Spargelisten! Ook op cultuurgebied werken we voor mooie klanten zoals het Van Gogh Museum en het Restauratiefonds. BMN en Bidfood bedienen we op B2B-niveau en dan zijn we nog eens betrokken bij diverse corporate & scale startups zoals Duxxie, Google, Foodle en Powerpeers. Op innovatiegebied is De Jaarbeurs een mooie klant. Verder hebben we een prachtige nieuwe klant binnengehaald: Coca Cola.

Dan kreeg ik nog een geweldig persoonlijk compliment: ik ben op de dertigste plaats geëindigd van de TheNextWomen-awards. Deze organisatie wil succesvolle, vrouwelijke ondernemers en boegbeelden in Nederland zichtbaarder maken. Tijdens de jaarlijkse verkiezing wordt er een top honderd samengesteld. Sta ik voor het eerst zomaar in deze indrukwekkende lijst tussen powervrouwen als Vivienne van Eijkelenborg (Difrax), Tineke Sluiter-Vissers (Orangebag.nl) en Maartje van Wijk (Wenneker groep). En daar ben ik stiekem toch wel trots op, zoals ik ook trots ben op mijn goede, grote en inspirerende netwerk aan digital vernieuwers.”