Frans

Interim Professional

Organisaties helpen bij het versterken van hun klantrelaties. Door allereerst te kijken naar klantgedrag. Door inzichten te verkrijgen. En door waarde te creëren. Ook houd ik me bezig met het implementeren van contactstrategieën. Het uiteindelijke doel is het werken aan, en het verbeteren van een duurzame klantdialoog.

Ik krijg energie als binnen een organisatie iets nieuws moet gebeuren om klanten in beweging te brengen en zichtbaar, meetbaar resultaat te boeken.

 

 

 

Bij een kersverse financial heb ik gewerkt aan klantactivatie en customer experience. Met succesvolle pilot projecten en tests hebben we een basis gelegd voor een geoptimaliseerde klantervaring en interactie, via o.a. web, e-mail, sms, direct mail en customer service.

Netwerk

Spargle staat bol van energie. De sfeer is ontzettend plezierig. Spargle zijn de mensen. Dus ook de klanten. Allemaal professionals. Spargle voelt vertrouwd, pragmatisch. We werken snel en to-the-point.

“Het doel van een bedrijf is niet geld verdienen.
Het doel is: klanten helpen, en daarmee geld verdienen.”

FRANS, interim professional