Boris

Jarenlang heb ik bij digital agencies gewerkt, vooral op het gebied van user experience. Ik begon ooit als interactie ontwerper. Onlangs heb ik bewust de overstap gemaakt naar project management. Daar komt alles samen. Digital marketing en communicatie.

Doordat ik enerzijds vanuit de inhoud van marketing werk en anderzijds altijd het gebruikersperspectief aanhoud, onderscheid ik me van veel anderen in dit vak. Ik koos bewust voor projectmanagement omdat ik niet geloof in

 

 

procesmanagement. Het draait uiteindelijk niet om het hoe maar vooral om het waarom. Ik werk vanuit de inhoud. Altijd in een multidisciplinair creatief team.

Steeds vaker werk ik aan klantzijde, zoals op dit moment voor een grote internationale fastmover. Daar ben ik nuSenior Project manager Global digital campaigns, ad interim. Ik ben verantwoordelijk voor  de creatie, productie en global roll-out van digital campagnes (online, mobile, social).

Het draait uiteindelijk niet om het hoe maar vooral om het waarom. Ik werk vanuit de inhoud. Altijd in een multidisciplinair creatief team. 

BORIS