Financieel Administratief Medewerker

(24 – 28 uur p/week)

Je bent onze rots in de branding. Jij zorgt ervoor dat onze financiële administratie foutloos, efficiënt en tijdig wordt verwerkt. Jouw persoonlijke aanpak is hierin belangrijk. Bovendien vindt je het leuk om jouw werk continu te optimaliseren.

Spargle

Spargle is een netwerk van digital, marketing en innovatie professionals dat kennis en ervaring verbindt om mensen en organisaties te laten bloeien. We vormen een intiem netwerk. Een netwerk dat elkaar kent, scherp houdt en aanvult. Zo weten we precies wie waar past. Onze rol is die van verbinder. Ons bedrijf is onafhankelijk, inhoudelijk, we zijn klein in de kern, groot expertise netwerk en zijn een pure speler in digital!

Persoonlijk en betrokken. Dat is de basis van ons bestaan. En waardoor we de afgelopen 8 jaar ieder jaar hebben we een prachtige groei hebben laten zien. We doen mee als verbinder pur sang in een krachtig netwerk met A-merk (o.a. Heineken, KLM, Schiphol Group en Nike) klanten en top (interim) professionals.

De functie

Als Financieel Administratief Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het verwerken van binnenkomende (inkoop) facturen en het aanmaken van verkoopfacturen voor onze diensten. Onder onze klanten bevinden zich veel A-merken. En ook onze interim professionals willen wij goed, correct en persoonlijk bedienen. Allen hebben een  eigen verwachtingspatroon m.b.t. onze dienstverlening (waaronder de facturatie). Jij laat je hierdoor niet van de wijs brengen: je bent nauwkeurig, analytisch, communicatief sterk en weet goed prioriteiten te stellen. Hierdoor weet je verwachtingen goed te managen en te overtreffen en haal je met gemak je deadlines.

Ons netwerk is ons heilig en we verwachten dat jij onze klanten en onze professionals op een warme manier van dienst bent. Zowel bij ons op kantoor als via email of telefoon heb je dagelijks contact met ons inspirerende netwerk van professionals in het digitale domein.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in (financieel) administratieve functie(s);
  • Kennis van Exact software (voor het boeken van verkoopfacturen);
  • Expert op gebied van Excel;
  • Ervaring binnen HR of arbeidsbemiddeling is een pré;
  • Affiniteit met digital of innovatie is een pré;
  • Communicatief vaardig;
  • Analytisch, stressbestendig, proactief en nauwkeurig;
  • Zelfstandig kunnen werken en initiatieven kunnen nemen.

 Taken en verantwoordelijkheden

  • Verwerken van inkoopfacturen van leveranciers en interimmers;
  • Factureren van interim, werving & selectie en overige opdrachten;
  • Verzamelen en uploaden/versturen van klant-specifieke documenten/tooling;
  • Bijhouden van eigen administratie t.b.v. inzicht en signaleringen;
  • Behandelen van inkomende email;
  • Borgen dat facturen tijdig worden betaald en inzicht geven indien de betaaltermijn wordt overschreden;
  • Aanmaken en versturen van contracten met klanten en professionals;
  • Streven naar een continue optimalisatie van het eigen proces.

Waar kom je te werken?

Je komt te werken in een klein, hecht team waarin er ook aandacht is voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij werken vanuit een inspirerende locatie in het centrum van Hilversum. Het betreft een functie voor 24 tot 28 uur per week. Deze uren kun je flexibel indelen over 3 of 4 dagen.

Nieuwsgierig?

Neem contact op met Vanessa Bernhart-Verlaan, via 035-7470747 of per mail: vanessa@spargle.com. We kijken uit naar onze verbinding!