Direct contact?

Heb je vragen of wil je meer weten over de vacatures uit ons netwerk? Neem dan contact op met Nicole, zij vertelt je graag meer over deze toffe functie! 

Verandert alles in goud wat jij aanraakt?

Over de organisatie

Lucardi is de grootste juwelier met winkels door het hele land en ook een eigen webshop voor online sieraden en horloges. horloges! Lucardi Juwelier onderscheidt zich op een aantal punten van de traditionele juwelier. Het open winkelfront is zeer uitnodigend; je loopt er zo naar binnen. De winkels zijn zo ingericht dat je zelf je keuze kunt maken. De sieraden en horloges zijn overzichtelijk gepresenteerd in glazen vitrines. Lucardi is een winkelketen van 150 eigen winkels. Ze hebben drie webshops: lucardi.nl, lucardi.be & lucardi.de. In België hebben ze een winkel en ze willen dit jaar er nog tien openen. In Duitsland hopen ze hun eerste winkels op kort termijn ook te openen en daar aanzienlijk marktaandeel te pakken. De winkels zijn eigendom van Lucardi zelf en betreft dus geen franchise keten.

Wil jij verantwoordelijk zijn voor de optimalisatie van onze customer journeys en het verhogen van de conversie van onze webshops? Ben jij een expert in de online wereld en kan je obstakels vertalen naar user stories? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende baan in een platte organisatie met veel vrijheid en zelfstandigheid binnen jouw rol, waardoor jij snel met jouw ideeën aan de slag kan om de commerciële KPI’s te verbeteren;
  • Je werkt met een jong en enthousiast team. Het totale online team is groeiend en bestaat uit 12 personen, waarbij we werken met specialisten en ondersteunende rollen op de diverse online marketing disciplines, zoals performance marketing, social media, emailmarketing en content;
  • Je krijgt een fulltime dienstverband van 38 uur, daarbij hoort een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket met onder andere een pensioenregeling, 24 vakantiedagen en 20% personeelskorting;
  • Je krijgt de middelen om jouw werk zo goed mogelijk uit te voeren zoals een laptop en mobiele telefoon;
  • Je werkt bij de Beste winkelketen en webshop in Mode accessoires in 2020-2021 en een snel groeiende online webshop met notering in de Twinkle 500.

Hoe ziet je dag eruit als CRO marketeer?

Als CRO marketeer ben je verantwoordelijk voor de webshops van Lucardi. Je zorgt ervoor dat de gehele flow van bezoek tot aankoop optimaal is ingericht. Dit doe je doe je door het dagelijks beheer van de webshop uit te voeren, maar met name door uitgebreide data-analyses uit te voeren en om te zetten in acties.

Iedere dag duik je in de kwalitatieve en kwantitatieve gegevens om boven water te krijgen wat er belangrijk is voor onze bezoekers om tot een aankoop over te gaan. Denk daarbij aan het analyseren van de conversie, omzet en het gemiddelde bestelbedrag. Je bent continu nieuwsgierig in verschillende onderzoeksmethodes om uiteindelijk de customer journey verder te optimaliseren.

Voor deze rol is het belangrijk dat je de gevonden obstakels omzet in hypotheses en daarna aan de slag gaat om A/B tests uit te voeren of changes toe te voegen aan de backlog middels user stories. Je werkt hiervoor samen met onze externe CRO consultants met als doel een continue verbetering van het platform.

Jij vervult verder ook de Product Owner rol in samenwerking met ons externe SCRUM team. Je beheert de backlog en bepaalt de prioritering. Jij monitort de voortgang van de sprint en de backlog en communiceert deze ook duidelijk met je stakeholders. Als laatste zorg jij er ook voor dat de opgeleverde user stories worden getest en na akkoord worden gereleased.

Jij kan echt het verschil maken door samen met het team de visie te bepalen, verbeteringen te realiseren en interne stakeholders te blijven inspireren!

Wat breng je met je mee?

  • HBO werk- en denkniveau, vanuit opleiding en/of ervaring;
  • Je hebt 3-5 jaar ervaring met CRO/UX projecten en processen;
  • Je hebt affiniteit met retail en mode, ervaring in deze branche is een pré;
  • Je bent een zelfstarter, pro-actief en je vindt het leuk om structuur te geven aan je eigen werkzaamheden;
  • Je bent bekend met userresearch, A/B testen, funnelonderzoek en usability testen en kunt op basis hiervan pijnpunten binnen het platform ontdekken;
  • Je hebt een groot analytisch vermogen;
  • Je hebt ervaring met schrijven van user stories voor development;
  • Je bent in staat om de productfuncties van het eindproduct te prioriteren.
  • Je bent goed in planningen en projectmatig werken;
  • Technische kennis is in deze functie een pré;
  • Ervaring aan bureauzijde en/of in de E-Commerce is een pré;
  • Je hebt ervaring met o.a. Google Analytics en bij voorkeur ook met Google Optimize, Hotjar en Google Tagmanager.

Meer vacatures uit ons netwerk

Vacature Online Marketeer / e-mailspecalist

Vacature Online Marketeer / e-mailspecalist

Je focus ligt op e-mail- en base/crm marketing en alles wat daarmee samenhangt. Strategie, concept, opmaak, uitvoering, evaluatie, rapportage en verbetering: jij bent verantwoordelijk voor het hele pakket.

Vacature Data Analyst Jongeneel

Vacature Data Analyst Jongeneel

Als Data Analyst bij Jongeneel wil je met de beste data het E-Commerce succes voorspellen! Onze E-Commerce afdeling wil de digitale klantreis verbeteren. Jij hebt de data met een doel verzameld, je hebt ze nu ook geanalyseerd en nu komt voor jou het spannendste; voorspellen wat het beste werkt. Je weet daardoor waar jij wilt beginnen.