De groei van NLziet

Alles van Nederlandse bodem

De aanleiding

 

De lancering van de start-up NLziet. NLziet speelt in op de behoefte van de gebruiker en biedt het nieuwe televisiekijken: terugkijken en vooruitkijken, waar en wanneer je maar wilt. Een mooi idee, wat leidt tot de vraag naar de uitvoering ervan.

De vraag

Spargle! Dat is de hulplijn die door NLziet werd ingeroepen. Concrete vraag: een team neerzetten dat de opdracht krijgt de start-up verder vorm te gaan geven. Zowel een aantal vaste aanstellingen, maar ook een interim team van ervaren professionals die als sparringspartners kunnen fungeren voor aandeelhouders op het gebied van online.

De oplossing

Een team van professionals, aangevuld met jonge enthousiastelingen zijn aan de slag gegaan met de verdere ontwikkeling van de organisatie. Op interim-basis heeft Spargle een Social Professional, een Chief Technical Officer en een Service Manager geleverd. En door de inzet van de vaste kracht van een Online Marketeer én een Office Manager is de basis van NLziet verstevigd.

Het resultaat

NLziet is een stevige organisatie. Vanuit het ingevulde team heeft een verdere ontwikkeling van de organisatie plaats gevonden. Met als gevolg dat Spargle consequent zoekt naar jonge pareltjes voor NLziet. Spargle is en blijft een vaste kijker van NLziet.

Vacatures

Wil je ook verder kijken?

Bekijk onze vacatures