Ingevuld: Customer service coordinator

Ingevuld: Customer service coordinator

Gezocht: Customer  service coordinator

– Ben jij de ondernemende starter die wij zoeken? –

Ben jij een starter en bezorg jij graag mensen een topdag? Ben jij op zoek naar een job met mooie doorgroei mogelijkheden? En wil jij het gezicht zijn van een gave corporate start-up gevestigd in Utrecht? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw taken en verantwoordelijkheden:
Wat doe je dan precies?

  • Je maakt onze gebruikers blij.
  • Je bent het gezicht van de start-up. Niet alleen voor bestaande klanten maar ook voor potentieel nieuwe klanten.
  • Je absorbeert feedback van onze gebruikers als een spons en op basis van deze feedback maak je, samen met de rest van het team, het bedrijf nog beter.

Hoe doe je dit

  • Je begeleidt klanten via chat, e-mail en telefoon bij het oplossen van hun probleem.
  • Door je proactieve houding en dagelijkse contacten met gebruikers ben je continu bezig met het ontwikkelen van de organisatie.
  • Je kent het bedrijf als geen ander en kan daarom iedere gebruiker helpen met welke uitdaging dan ook.
  • Je zorgt dat je onze klantgroep ’de ZZP-er’ goed kent zodat je weet wat zij belangrijk vinden.

Hoe ziet je dag eruit
Na binnenkomst, een paar high fives en een kop koffie (of een ander drankje) komt er een vraag van een gebruiker binnen via de chat. De gebruiker vraagt zich af wat de eisen zijn die de belastingdienst stelt aan de facturen die hij wil verzenden. Je weet deze richtlijnen snel te vinden en deelt deze met de gebruiker. Uiteraard meld je ook dat het bedrijf ervoor zorgt dat een factuur  altijd voldoet aan deze eisen. Nadat de gebruiker tevreden het gesprek beëindigd zorg je dat je collega’s een dergelijk vraag nog makkelijker kunnen beantwoorden door de informatie die je hebt gevonden met hen te delen. Je stuurt nog een persoonlijk bericht via de app naar de gebruiker. De telefoon gaat en je kan door om weer een gebruiker een topdag te bezorgen.

Wie ben je, en wat breng je mee?

  • Je kan uitstekend luisteren en bent communicatief sterk.
  • Je bent klantvriendelijk en hebt een sterk inlevingsvermogen.
  • Je blijft altijd rustig, stress doet je weinig.
  • Je hebt affiniteit met mobiele applicaties en digitale oplossingen.
  • Je bent flexibel en kan dus goed omgaan met verandering.
  • Je hebt HBO werk en denkniveau (opleidingsniveau vinden we minder belangrijk).
  • Je hebt goede Nederlandse spraak- en schrijfvaardigheid.
  • Basiskennis op het gebied van boekhouden en financiële dienstverlening is een pré.

Het team:
De organisatie is een jonge tech startup, zij zijn met 8 mensen en werken intensief met elkaar samen.

Het bedrijf heeft uiteenlopende achtergronden maar service is een tweede natuur voor alle teamleden. Dat de klant voorop staat is voor iedereen een no-brainer.

Er wordt onderling snel geschakeld en hoewel zij streven naar werkafspraken en efficiënte processen, worden deze ook in de praktijk getest en continue verbeterd zijn ze constant in beweging. Het is belangrijk dat je je daarbij prettig voelt en actief bijdraagt zodat we blijven groeien en verbeteren.

Zij bieden

  • Werken in een team waarin leren en zelfontwikkeling wordt gestimuleerd
  • Een start-up omgeving binnen een corporate
  • Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Mogelijkheden voor studie en professionele ontwikkeling

Standplaats: Utrecht

Nieuwsgierig
Ben jij de Sprankelende Parel die wij zoeken? Verras, verbaas en inspireer ons met jouw motivatie. We zijn nieuwsgierig naar jou! Je kunt je motivatie en CV sturen naar Suzanne Meinders via Suzanne@spargle.com Of eerst nader kennis maken? Dan bel je haar 035 – 747 0747.